Reparatietarief

Bel ons voor het actuele tarief

Verwachte reparatietijd

60 min

    • Met of zonder afspraak
    • Klaar terwijl je wacht
    • Persoonlijk advies
    • Behoud van data
    • 6 maanden garantie
Checklist

Zo herken je of jouw Galaxy Tab S8 Ultra camera vervangen dient te worden

  • De camera-app start niet of sluit direct na het openen weer af.

  • Foto’s en video’s zijn wazig of bevatten vreemde lijnen of vlekken.
  • Er is zichtbare en fysieke schade aan de lens of de cameramodule.

  • De camera stelt niet scherp of blijft voortdurend proberen scherp te stellen.
  • De flitser werkt niet of knippert onregelmatig.
  • De front- of achtercamera werkt niet of toont een zwart scherm.
  • De camera maakt geluiden die niet normaal zijn tijdens het gebruik.
  • Foto’s en video’s zijn over- of onderbelicht, zelfs bij automatische instellingen.
Camera vervangen

Zo repareren wij jouw toestel

01

Neem contact op, of kom langs in onze winkel

Kom langs in onze winkel, of neem telefonisch of per mail, contact met ons op om een reparatieafspraak in te plannen.

02

Onderzoek en reparatievoorstel

Wanneer je jouw toestel langs brengt, onderzoeken we deze altijd vooraf en ontvang je van ons een reparatievoorstel.

03

Goedkeuring en afhandeling van de reparatie

Ben je akkoord, dan starten we met de reparatie. Komen we meer defecten tegen, dan repareren we deze na overleg.

04

Nazorg en garantieperiode na de reparatie

Reparatie geslaagd! Je kunt je toestel afhalen in onze winkel en krijgt 6 maanden garantie op de reparatie en alle vervangen onderdelen.

Wil je meteen langskomen?

Bel onze winkel voor de actuele voorraad