Reparatietarief

Bel ons voor het actuele tarief

Verwachte reparatietijd

1 werkdag

    • Met of zonder afspraak
    • Klaar terwijl je wacht
    • Persoonlijk advies
    • Behoud van data
    • 6 maanden garantie
Checklist

Zo herken je of een Galaxy Tab S9 waterschade behandeling nodig is

  • Het toestel functioneert niet of start niet op na contact met water.
  • Er zijn zichtbare watervlekken onder het scherm of in de camera.
  • Het toestel geeft waarschuwingen voor vocht in de laadpoort.
  • De luidspreker en microfoon werken niet of produceren een gedempt geluid.
  • Knoppen reageren niet of functioneren onregelmatig.
  • Er zijn tekenen van corrosie in de oplaad- of SIM-kaartslot.
  • Het toestel oververhit of voelt warm aan na contact met water.

  • Het toestel vertoont vreemde gedrag zoals willekeurige herstarts of crashende apps.
Waterschade behandeling

Zo repareren wij jouw toestel

01

Neem contact op, of kom langs in onze winkel

Kom langs in onze winkel, of neem telefonisch of per mail, contact met ons op om een reparatieafspraak in te plannen.

02

Onderzoek en reparatievoorstel

Wanneer je jouw toestel langs brengt, onderzoeken we deze altijd vooraf en ontvang je van ons een reparatievoorstel.

03

Goedkeuring en afhandeling van de reparatie

Ben je akkoord, dan starten we met de reparatie. Komen we meer defecten tegen, dan repareren we deze na overleg.

04

Nazorg en garantieperiode na de reparatie

Reparatie geslaagd! Je kunt je toestel afhalen in onze winkel en krijgt 6 maanden garantie op de reparatie en alle vervangen onderdelen.

Wil je meteen langskomen?

Bel onze winkel voor de actuele voorraad