Reparatietarief

€79

Verwachte reparatietijd

30 min

    • Met of zonder afspraak
    • Klaar terwijl je wacht
    • Persoonlijk advies
    • Behoud van data
    • 6 maanden garantie
Checklist

Zo herken je of een Galaxy S21 Ultra connector reparatie nodig is

  • Het toestel laadt niet op, zelfs met verschillende kabels en opladers.
  • De laadpoort voelt los aan of zit niet stevig vast.
  • Het toestel maakt geen verbinding met andere apparaten via USB.
  • De oplaadkabel moet in een bepaalde positie worden gehouden om te werken.
  • Het toestel detecteert geen aangesloten oordopjes of accessoires.
  • Er is zichtbare schade of vuil in de laadpoort.
  • Het toestel laadt langzaam op, ondanks het gebruik van een snellader.
  • De laadindicator op het scherm flikkert of toont geen teken van opladen.
Connector reparatie

Zo repareren wij jouw toestel

01

Neem contact op, of kom langs in onze winkel

Kom langs in onze winkel, of neem telefonisch of per mail, contact met ons op om een reparatieafspraak in te plannen.

02

Onderzoek en reparatievoorstel

Wanneer je jouw toestel langs brengt, onderzoeken we deze altijd vooraf en ontvang je van ons een reparatievoorstel.

03

Goedkeuring en afhandeling van de reparatie

Ben je akkoord, dan starten we met de reparatie. Komen we meer defecten tegen, dan repareren we deze na overleg.

04

Nazorg en garantieperiode na de reparatie

Reparatie geslaagd! Je kunt je toestel afhalen in onze winkel en krijgt 6 maanden garantie op de reparatie en alle vervangen onderdelen.

Wil je meteen langskomen?

Bel onze winkel voor de actuele voorraad