Reparatietarief

€199

Verwachte reparatietijd

30 min

    • Met of zonder afspraak
    • Klaar terwijl je wacht
    • Persoonlijk advies
    • Behoud van data
    • 6 maanden garantie
Checklist

Zo herken je of een Galaxy S22+ scherm reparatie nodig is

  • Het scherm vertoont barsten of scheuren.

  • Het scherm flikkert of toont vreemde lijnen.

  • Er zijn zichtbare zwarte vlekken of verkleuringen te zien.

  • De touch-functionaliteit werkt niet goed of reageert helemaal niet meer op aanrakingen.

  • Het display blijft zwart, zelfs als het toestel aan staat.

  • Er is een duidelijke vertraging in de reactie van het scherm.

  • Het scherm registreert spookaanrakingen (ghost touches).

  • De helderheid van het scherm is aanzienlijk verminderd, zelfs bij maximale instellingen.

Scherm reparatie

Zo repareren wij jouw toestel

01

Neem contact op, of kom langs in onze winkel

Kom langs in onze winkel, of neem telefonisch of per mail, contact met ons op om een reparatieafspraak in te plannen.

02

Onderzoek en reparatievoorstel

Wanneer je jouw toestel langs brengt, onderzoeken we deze altijd vooraf en ontvang je van ons een reparatievoorstel.

03

Goedkeuring en afhandeling van de reparatie

Ben je akkoord, dan starten we met de reparatie. Komen we meer defecten tegen, dan repareren we deze na overleg.

04

Nazorg en garantieperiode na de reparatie

Reparatie geslaagd! Je kunt je toestel afhalen in onze winkel en krijgt 6 maanden garantie op de reparatie en alle vervangen onderdelen.

Wil je meteen langskomen?

Bel onze winkel voor de actuele voorraad