Bij Mobile Repair Solutions bieden we standaard 6 maanden garantie op al onze reparaties. Maar wat houdt deze garantie precies in en wat valt er wel en niet onder?
Hoe werkt onze reparatiegarantie
Stel, je brengt je iPhone of Samsung naar onze vestiging in Sittard voor een schermreparatie. Voordat we aan de slag gaan, vragen we je om de toegangscode of patrooncode van je toestel. Hiermee kunnen we het toestel grondig testen, zowel voor als na de reparatie. Mocht uit onze testen blijken dat er naast het scherm nog andere defecten zijn, dan brengen we je hiervan op de hoogte. Wil je deze defecten ook laten repareren? Dan doen we dat pas nadat we jouw goedkeuring hebben gekregen. Zo weet je altijd waar je aan toe bent en kom je niet voor onverwachte kosten te staan.
Na de reparatie van je display krijg je 6 maanden garantie op het vervangen onderdeel. Dit betekent dat als er binnen die periode iets misgaat met het nieuwe scherm, wij dat kosteloos voor je oplossen. Het is wel belangrijk om te weten dat deze garantie alleen geldt voor het onderdeel dat we hebben vervangen. Dus stel dat je connector na een paar weken kuren vertoont, dan valt dat helaas niet onder de garantie van je schermreparatie.
Uitzonderingen op onze garantie
Er zijn echter situaties waarin de garantie niet van toepassing is. Bijvoorbeeld als je scherm scheurt of barst doordat het onder druk is komen te staan of door een val beschadigd raakt. Vaak heb je dit niet eens meteen door, maar het blijft natuurlijk vervelend. Hoewel dit niet onder de garantie valt, staan we altijd klaar om samen met jou naar een gepaste oplossing te zoeken. In sommige gevallen kunnen we het scherm voor je demonteren en terugsturen naar de leverancier, die vervolgens beoordeelt of de schade binnen hun garantie valt.
Reparatie onder garantie
Maar stel dat je touchscreen binnen 6 maanden na de reparatie niet meer reageert, dan valt dit natuurlijk wél onder onze garantie. We vervangen het display dan kosteloos voor je. In de meeste gevallen hebben we het benodigde onderdeel op voorraad. Zo niet, dan bestellen we het meteen en maken we een nieuwe afspraak zodra het binnen is.
Wil je meer weten over onze garantievoorwaarden? Neem gerust contact met ons op via e-mail op info@mobilerepairsolutions.nl of bel ons op 046 850 06 52. We staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden!